Grievance

പരാതി പരിഹാരം:

കോഡ് ഓഫ് എത്തിക്സ് ആൻഡ് ബ്രോഡ്കാസ്റ്റിംഗ് സ്റ്റാൻഡേർഡ് (തർക്കപരിഹാരം) പ്രകാരം ടാർഗറ്റ് ബീയുടെ ഉടമസ്ഥതയിൽ ഉള്ള ഹലോ കേരളയുടെ (www.hellokerala.in) ഏതെങ്കിലും ഉള്ളടക്കവുമായി ബന്ധപ്പെട്ടുള്ള പരാതികൾ അതുമായി ബന്ധപ്പെട്ടവർക്ക് സമർപ്പിക്കാം.സംപ്രേഷണ/പ്രസിദ്ധീകരണ തീയതി മുതൽ ഏഴു ദിവസത്തിനകം ടാർഗറ്റ് ബീ ഇതിനുവേണ്ടി അധികാരപ്പെടുത്തിയ ആൾക്കാണ് പരാതി നൽകേണ്ടത്. പരാതികൾ അയക്കേണ്ട വിലാസം.

റോബിൻ ഫിലിപ്പ്, ചീഫ് എഡിറ്റർ , ഹലോ കേരള
ഫോൺ: 9526551100
ഇമെയിൽ: grievance@hellokerala.in

Complaint resolution :

According to the Code of Ethics and Broadcasting Standards (Dispute Resolution), Complaints about news/events published by Hello Kerala (www.hellokerala.in)under Target Bee can be submitted to those concerned. The Complaint should be lodged with the person authorized by Target Bee within 7 (seven) days from the date of transmission. Address to which complaints should be sent.

Mr.Robin Philip, Chief Editor,
Target Bee, Thiruvalla
Phone:9526551100,
Email: grievance@hellokerala.in

Before sending complaints, it is advisable for complainants to check the details of the Code of Ethics and Broadcasting statements and news broadcasting standards and regulations.

Back to top button
error: Alert: Content selection is disabled!!