Grievance

പരാതി പരിഹാരം:

കോഡ് ഓഫ് എത്തിക്സ് ആൻഡ് ബ്രോഡ്കാസ്റ്റിംഗ് സ്റ്റാൻഡേർഡ് (തർക്കപരിഹാരം) പ്രകാരം ടാർഗറ്റ് ബീയുടെ ഉടമസ്ഥതയിൽ ഉള്ള ഹലോ കേരളയുടെ (www.hellokerala.in) ഏതെങ്കിലും ഉള്ളടക്കവുമായി ബന്ധപ്പെട്ടുള്ള പരാതികൾ അതുമായി ബന്ധപ്പെട്ടവർക്ക് സമർപ്പിക്കാം.സംപ്രേഷണ/പ്രസിദ്ധീകരണ തീയതി മുതൽ ഏഴു ദിവസത്തിനകം ടാർഗറ്റ് ബീ ഇതിനുവേണ്ടി അധികാരപ്പെടുത്തിയ ആൾക്കാണ് പരാതി നൽകേണ്ടത്. പരാതികൾ അയക്കേണ്ട വിലാസം.

റോബിൻ ഫിലിപ്പ്, ചീഫ് എഡിറ്റർ , ഹലോ കേരള
ഫോൺ: 9526551100
ഇമെയിൽ: grievance@hellokerala.in

Complaint resolution :

According to the Code of Ethics and Broadcasting Standards (Dispute Resolution), Complaints about news/events published by Hello Kerala (www.hellokerala.in)under Target Bee can be submitted to those concerned. The Complaint should be lodged with the person authorized by Target Bee within 7 (seven) days from the date of transmission. Address to which complaints should be sent.

Mr.Robin Philip, Chief Editor,
Target Bee, Thiruvalla
Phone:9526551100,
Email: grievance@hellokerala.in

Before sending complaints, complainants should check the details of the Code of Ethics and Broadcasting statements and news broadcasting standards and regulations.

    Back to top button